Tuesday, November 28, 2006

Miks mulle siinne kämpus meeldib? Sest siin on koguaeg nii palju noori inimesi ninapidi koos ja siin on kohe selline kergelt pingestatud tudeerimise õhkkond. Ning siin toimub igasugu asju. Sel nädalal on siin jazzfest. Iga päev kell 14 esineb mingi noorte muusikuti kollektiiv siin kämpuse keskel, agoraal, kuhu on koondunud enamik kohvikuid, koopiatöökodasid ja poode. Õhtuti esinevad artistid Paranimf nimelises saalis. Siinsel festivalil esineb ka Omar Sosa, kes oli mõni aasta tagasi ka Jazzkaarel üks peaesinejatest. Mitte et ta mulle just väga sügava mulje oleks jätnud, kuid muljet avaldab medali see külg, et siin on selle kõige jaoks vaid üks flaier trükitud. Eestis pasundasid sellest kõik postreid täis seinad ning piletite eest tuli korralikke summasid välja käia. Siinseid piletihindasid ma ei tea, kuid ülikooli üldist mentaliteeti vaadates võin ma peaaegu 100% kindlusega väita, et see on kas tasuta või väga sümboolse hinnaga. Siin olles tundub kämpuses tudeerimine igaljuhul ainuõige lahendusena. Kahju, et Tallinnas õppides ma sellisest vaimust osa ei saanud saada.

... ja täna öine sürr unenägu. Kohtasin Valencia lennujaamas hansat. Hansa sõitis parasjagu Brüsselisse ja ütles, et ma pean kaasa tulema. Brüssel ruulib! Ostsin siis kiirelt stjuuardessidelt (!) edasi-tagasi piletid, maksin kaardiga ja lendasingi ära. Brüsselisse jõudes ei osanud nagu midagi peale hakata ja siis tuli veel pealegi meelde, et Kristiinal on homme sünnipäev. Ja et ta on valencias.. Ning tagasilend läheb alles 3 päeva pärast - st ma pidin hakkama kohe tagasi hääletama.. ja siis hakkasin ma mõtlema, et huvitav, palju need lennukipiletid siis maksid.. maksad kaardiga ja ei tunnegi mingit huvi hindade vastu??? kokku oli hind 1000 eurot.. Igastahes tuju läks ära.. oled Brüsselis, kuigi peaksid olema Valencias.. 1000 euro võrra vaesem ja ikkagi pead Valenciasse hääletama, sest lennukid ei käi. Hansa, ära mul pead ahju käsi pista!

No comments: