Wednesday, November 22, 2006

O locus, o mores!
Parim koht olemiseks on mumeelest raamatukogu. Esiteks on siin küte - päris mõnus on töötada, kui käed ei külmeta ;) Teiseks on siin olemas ka töömeeleolu. St minu jaoks on need asjad siin täitsa olemas.. kuid et mina pole sina ja sina tema, siis kõigile sellest ei piisa. Üks tüdruk õpib minu vastas ja tal on kaasas ka üks raamitud pilt. Õige töömeeleolu loomiseks peab vaeva nägema! Olgu tal siis pilt oma kuningast, mehest või koerast - kui tööd teha aitab, pole vahet!

minu hüüd jumalate poole, et nad mind aitaks ja ma ilma pingutama hakkama saaks:
O mighty vodoo king! Give spanish to me! Bring spanish to me! Let me spanish to be!
kui hädas olete proovige ka - paluma peab vähemalt kaks korda päevas. Siis on edu garanteeritud!

.. ja kuigi blogide lugemine võib tihti osutuda üsnagi mõtetuks ajaviiteks (vrdl Seebiooperid), on sealt ka vahest kasu (kas ka seebikatest?). Teiste inimeste mõtete vahel hulkudes sattub üsna tihti huvitavate asjade otsa - leiab uut muusikat, kunsti jne. Täna kuulan swingi :D

No comments: